hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mennek a fényre

Átalakíthatják az instore-kommunikációt az új technológiák

Vajon bekövetkezik-e végre a nagy instore-forradalom, ahogy a szakemberek évek óta jósolják? Mely eszközök, technológiák lehetnek sikeresek a jövőben? Bluetooth, digital signage, vagy valami új?
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Hogy mik vannak! ;)

CsG.
#
Ezeket a az érintő képernyős megoldásokat már én is láttam több áruházban.
Az egyiken láttam egy címkét is, így felfedeztem fel, hogy ugyan azok az információk még az interneten is megtalálhatóak. ( http://site.glhungary.hu )
Nem vagyok nagyon otthon ezekben az új "csoda" vonalkódokban és egyéb digitális, rádiós technológiákban.
Ezek az érintőképernyős szerkezeteken azonban könnyen eligazodtam és hasznos információkat szolgáltattak számomra.
Cs.M.
#
Az országot járva jó néhány tescóban és plázában láttam egy érdekes, gl info
nevű érintőképernyős megoldást, ahol is megpróbálják ötvözni az instore comot helyi és országos, elsősorban turisztikai és közérdekű információkkal.
Mivel minden megyében találkoztam már vele, valószínű, hogy ki lehet vele elégíteni a Csornai Kovács Tamás által hiányolt országos promóciós lehetőséget.
Tény, hogy a digital signage megoldások nem 2 fillérbe kerülnek, de a technikai újdonságra nyitottabb vásárlókat könnyű megnyeri velük.
K.I.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés