hirdetés
hirdetés
hirdetés

Autós atl és btl-kommunikációs megbízás

Nemzetközi kommunikációra is vonatkozó autós megbízást nyert el egy hazai ügynökség. A megbízás része a kommunikációs stratégia kialakítása, trade eszköz-támogatás és weboldal-optimalizálás.
hirdetés

Az autófelszereléseket gyártó Rati stratégiai és online partnerévé választotta az Artvertisingot. Az ügyfél korábbi tapasztalatai alapján tender nélkül választotta ki az ügynökséget.

A szerződést határozatlan időre kötötték, atl- és btl-stratégiai tanácsadó és online partnerségre vonatkozik, ezeken a területekre kizárólagosságot élvez az Artvertising.

A hosszú távú együttműködés első állomásaként 4 új autókiegészítő termék kap bevezetést, kommunikációs stratégiát, trade eszköz-támogatást, és a weboldal optimalizálása is az Artvertising feladata lesz.

A szerződés nem csak hazai kommunikációra szól, a Rati és partnerei termékeit összesen 18 országban hirdeti majd az Artverising. A megbízás értéke nem nyilvános.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés