hirdetés
hirdetés
hirdetés

AXN - ügynökségi megbízást adott

A Sony Pictures tulajdonában lévő AXN Central Europe egy szegedi kreatív stúdiót bízott meg a Lost 3 bevezetőkampányának feladataival. Az ügynökség többek között reklámanyagokat készít, pr-ügyeket koordinál, és hat országban intézi a webfejlesztési feladatokat.
hirdetés
A Lost 3 regionális bevezetőkampányán a Factory Creative Studio dolgozik. Az ügynökség felkéréssel kapta a megbízást, amely az AXN Central Europe hat országának honlap-készítésére, az AXN Cinema főműsor ID 3D grafikai tervezésére, valamint a Lost 3 reklámanyagainak tervezésére és kivitelezésére szól. Az ügynökség együttműködik az HBO Cental Europe-pal is: a Factory közreműködésével készült számos, regionálisan használt offline marketingeszköz és kiadvány. A stúdió részt vesz a magyarországi trade és pr-anyagok elkészítésében, de a műhely munkája az Hbosztar.hu weboldal is.
A Lost harmadik részét Avenir-plakátok, citylightok és POS-anyagok népszerűsítik.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés