hirdetés
hirdetés
hirdetés

AXN – október 17-től

A hirdetésekre leginkább nyitott 18-34 éves korosztályt célozza meg akciósorozataival a Sony Pictures Entertainment október 17-én induló kábelcsatornája, az AXN – jelentette be Tom Davidson, az AXN közép-európai ügyvezető igazgatója a televíziós bemutatkozó sajtótájékoztatóján.
hirdetés
A kábelszolgáltatói díjakból és hirdetési bevételekből fenntartott csatorna október közepétől Magyarország mellett további 5 közép-európai országban sugározza majd helyi nyelvű műsorait a nap 24 órájában.

Tom Davidson szerint a részben a Sony Pictures Entertainment birtokában lévő közép-európai HBO kulcsfontosságú szerepet játszott az AXN elindításában azzal, hogy a Magyarországon több éve fogható mozicsatorna biztosította az új adó disztribúcióját a régióban.

Az AXN nem prémium csatornaként indul majd, vagyis hogy a szolgáltatók döntik el, hogy az adó kínálatában látható kaland és akciófilmek, rajzfilmek, sorozatok és valóságshow-k az alap vagy bővített csomagokban kapnak helyet.

Az új csatorna vezetése egyelőre nem adott információt arról, hogy ki értékesíti az AXN reklámidejét.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés