hirdetés
hirdetés

Az Adage-nél a Chrysler az év hirdetője

2012-11-26

Az Advertising Age amerikai szaklap szerint a Chrysler volt 2011-ben az év hirdetője. A kulcs Olivier Francois marketingigazgató érkezése volt, utána díjnyertes reklámok jöttek, nőtt a piaci részesedés és a márka megítélése is.

Az Advertising Age amerikai szaklap szerint a Chrysler volt 2011-ben az év hirdetője. A kulcs pedig Olivier Francois marketingigazgató 2009-es érkezése volt.

Olivier Francois korábban a szintén a Fiat csoporthoz tartozó Lancia márkaigazgatója volt, 2009-ben azonban az elnök vezérigazgató felajánlotta számára, hogy legyen a Chrysler csoport és az egyész Fiat csoport globális marketingigazgatója. Francois érkezése óta a Chrysler csoport piaci részesedése az amerikai piacon 8,9 százalékról 11,5 százalékra nőtt, az eladások 37 százalékkal nőttek és minden szempontból pozitívan változott a márka megítélése.

Francois alatt olyan kampányok születtek eddig, mint a nálunk kevésbé ismert „The Things We Make, Make Us” a Grand Cherokee Jeep-nek, vagy a szerkesztőségünk szerint is minden idők egyik legmenőbb reklámja (most is feláll a szőr a hátunkon, nem csak Detroit miatt), a Chrysler 200-nak készített Born of Fire Eminemmel a főszerepben, amit még az Audi is szeretett volna magának, de aztán az ügyvédek kicsit megszorongatták őket. A portlandi Wieden & Kennedy által készített reklám négy cannes-i aranyat és egy Emmy-díjat nyert.

(forrás: AdAge/Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés