hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Adidas és a Nike is ledobott egy-egy nagyívű online filmet

Az Adidas a Cannes-győztes My way alapú Originals filmet remixeli tovább, a Nike a visszavonuló Mo Farah előtt szalutál.

hirdetés

Új epizód készült az Adidas Original is never finished sorozatából, az előzőekhez hasonlóan a New York-i Johannes Leonardo készítette. Az előző eresztés Grand Prix-t nyert idén Cannes-ban az Entertainment szekcióban, lényege, hogy a Frank Sinatra féle My way több tucatnyi feldolgozását varrták egymáshoz egy erős képi világú filmben, Snoop Doggal és egy rakás kurrens producerrel.

A mostaniban szerepel Kendall Jenner, az az amerikai divat/reality celeb, aki a kólát nyújtotta a rendőrnek a Pepsi kellemetlenül naivra sikerült, gyorsan el is távolított tavaszi szpotjában, plusz James Harden, a Houston Rockets kosarazója egy jégkádban, illetve Playboi Carti, 21 Savage és Young Thug rapperek.

A Nike videója is nagyon popkulturális, de frissebb – hiszen saját – a szövege, George the Poet spoken word szakember tiszteleg az utoljára hétvégén versenyző Mo Farah hosszútávfutói pályafutása előtt. Az a címe, hogy Smile, ez klasszikusabban szép, és ebben még több jégkád van.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés