hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Advenio és az FM1 nyert, elhallgat a Danubius és a Sláger

Majtényi vesztett, a pártdelegáltak győztek: az Advenióé és az Est Média FM1 konzorciumáé a két kereskedelmi rádiós frekvencia. A Sláger és a Danubius három hét múlva elhallgat. Majtényi szerint ez még csak a botrány kezdete, a Sláger perel, a kormány széttárta kezeit. Az új adókat Klassznak és Neo FM-nek hívhatják. Hírösszefoglaló.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Egy apró újságírói kérdés,egy amikor hajdan a több párt megegyezett abban,hogy legyen a Sláger és Danubius az örök és megunhatatlan rádió,senki sem kiabált
sajtószabadságról és mutyiról,csak a köztársaság elnöke... Most,hogy megtörtént a mutyi lett nagy herce meg hurca,meg sajtószabadság féltés. Nekem doszt mindegy mi
szól reggel napközbe meg este,de kérdem én a jobboldal nem elégszik meg majd a Petőfi (bocs MR2) -vel ,mert ha most Ők jönnek az is a párt szócsöve lehet akár. Szóval
igazság az odaát , és lehet itt kiabálni,de ami majd most jön az csakis a Juventusnak a Rádió1 "zavarkeltő" Márton - Erdélyi párosnak kedvez majd, mert a hirdetők mind
- mind bizalmatlanok lesznek az újonnan induló rádiókkal. "A többi meg néma csend"

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés