hirdetés
hirdetés

Az Arcus készítheti két új Expressz-portál kommunikációját

2008-11-07
Az Arcus Comm és az Arcus Media nyerte az Expressz tenderét a szuperállás.hu és a szuperingatlan.hu hirdetési portálok integrált kreatív médiakampányaira.

Az Arcus Comm és az Arcus Media nyerte az Expressz Magyarország Zrt. meghívásos tenderét a 2008 nyár végén elindított Szuperállás és Szuperingatlan kommunikációs feladataira.

A cégek az Expressz tenderét a média és a kreatív egységével nyerték meg: online felkérésre, de a offline csatornákat és egységes üzenetet is javasolva az Arcus csapata valósítja meg a két oldal integrált kampányát.

"Az Arcus teljes kommunikációs stratégiát és pozícionálást alkotott, aminek csak egy része volt az online csatornán való alkalmazási forma. Az imázsépítő és regisztrációgyűjtő kampány nemcsak banner, hanem szokatlan módon sajtó-, e-dm-, és POS-elemeket, emellett web 2.0- és gerilla-jellegű megoldásokat is tartalmazott. A blogokon elhelyezett Szuperállás widgetnek például közel 340 000 egyedi látogatója volt" - áll a sajtóközleményben.

Az Expressz olyan ügynökséget keresett, amely egy kézben tartva mind a kreatív, mind a média oldalt megtervezi és kivitelezi. Bujtás Attila, az Arcus Group új csoportszintű kreatív igazgatója és stratégiai tervezője szerint a piacon ritka, hogy a tender kreatív részét változtatás nélkül, egy az egyben vegyék meg. ,,Ez óriási dícséret az ügyfél részéről" - mondta az október végén kinevezett szakember.

Arról nem kaptunk információt, hogy a tenderre kiket hívott még meg az Expressz.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés