hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Artvertising készítette a hir24 szpotját

A Sanoma Budapest hir24 portáljának image kommunikációs kampányán az Artvertising dolgozott. Az ügynökség a feladatot tenderen nyert el.

hirdetés

Tenderen nyerte el az Artvertising a Sanoma Budapest megbízását, amely a hir24 hírportál imázskampányának elkészítése volt. A megbízás teljes körű kommunikációra vonatkozott, eredménye novembertől látható TV-spot, print, online és outdoor elemek formájában. Az Artvertising állandó partnerei közül a filmes munkára Aszalós Botond rendező-operatőrt kérte fel.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés