hirdetés
hirdetés

Az Atmedia és munkáltatói márkaépítés az áprilisi Kreatívban

2017-04-25

Rengeteg employer branding és belső kommunikáció + új állandó rovat fiatal filmesekkel!

Lukács Csaba, a piacvezető tévés sales house, az Atmedia ügyvezetője szerepel az áprilisi Kreatív magazin címlapján. Odabent interjú olvasható vele és a cég történetét is megírtuk.

A lap másik óriási blokkjában az iparág kedvenc új buzzwordjével, az employer brandinggel foglalkozunk. Sokakat szólaltattunk meg arról, hogy egyáltalán hol a helye a szervezetben a munkáltatói márkaépítéséért felelős főmérnöknek (a hr-en vagy a kommunikáción), bemutatjuk hat nagyvállalat belső kommunikációs aktivitásait, külön írunk az SSC-szektor toborzási kihívásairól.

Emellett Szigeti Péter Londonból jelentkezik, ahol hr-es appokat és trendeket nézegetett a HRTech World kiállításon, interjúztunk a céges küldetések megtalálásában utazó amerikai Joey Reimannal, és csekkoltuk, mire megy egy olyan programozóképző, mint a budapesti Green Fox Academy.

Szuper cuccok vannak a lap fennmaradó részében is: interjúztunk a HVG Kőhalmi Zoltán vezette címlapcsapatával, Bakonyi Alexa színésszel és Fiatal Filmes nevű új állandó rovatunkban Muhi Zsófia casting directorral. Bemutatjuk Glenn Greenwald újságírót, az ACG és a Noguchi ügynökségek elmúlt évét és eyecandy rovatunkban az olasz La Repubblica új hétvégi mellékletét, a vagány tipójú Robinsont.

Kovács "Reklámtörténet" Levente San Franciscóból jelentkezik egy Howard Gossage emléktúráról, megmutatjuk a Televíziós Újságírók Díjának menő átadógálájának képeit, Nádori Péter pedig a közösségi média megzabolázásának veszélyeiről írt.

Pál Zsombor
főszerkesztő

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés