hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Audi művészete

Az Audi idén másodszor – a Várfok Galériával közösen – indított pályázatot „Gondolatébresztő formák” címen. A cég a tavalyi nagy siker után idén is lehetőséget biztosított a fiatal formatervezőknek tehetségük bemutatására.
hirdetés
Az idei pályázat témája: „minden, ami Audi”, célja az Audi gépkocsik és környezetük formai elemeinek, az alkalmazott design filozófiájának kifejezése; a színek és formák más tárgyakon-eszközökön történő megjelenítése; a jellegzetes Audi design lényegi megragadása.

A Várfok Galéria és az Audi közös pályázatának nyerteseit 2002. április 3-án köszöntötték a Várfok Galériában.

A zsűri tagjai közül (balról) Szalóky Károly a Várfok Galériától, Matus Marcell, az Audi márkaigazgatója, Réz András esztéta és Lissák György formatervező (a zsűri tagja volt még Droppa Judit, az Iparművészeti Egyetem rektora és Halasi Rita, az Átrium főszerkesztője)

Az első helyezett: Maurer Klines Ákos – a díjakat Matus Marcell, az Audi márkaigazgatója adta át

A második helyezett Bodnár Viktor és Vízvárdi András lett

Fodrász, smink kategóriában különdíjat nyert Balogh Erzsébet és Kmety Viktória „Csúcsmodell” címmel
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés