Az egyik Jack Nicholsonnal támad
Jack Nicholsonnal, harckocsival és béketervvel neveztek a Post-it War verseny második fordulójának résztvevői. Összesen 39 cég jelentkezett a háborúba.
Nem telt el ez a hét sem ragasztgatás nélkül: az Effektív-Art Reklámügynökséggel és a 3M-mel Post-it War versenyünkre újabb nevezések érkeztek. A szegedi Factory Creative Studio nem bízza a véletlenre, a múlt heti forduló után ebben a körben is szerepelnek.
Az Avalanche Kreatív Ügynökség Jack Nicholson arcát örökítette meg a Ragyogás című filmből.

A szavazás lezárult!
A pécsi Schneider & Saltz első alkotása a Minyon.

A szavazás lezárult!
A középszerűségnek és a gyenge reklámoknak üzent hadat az Addict Interactive, válaszul az Ebola első hadüzenetére. Az ügynökség az ellenfele óbudai főhadiszállása elé állította Post it-ekkel dekorált harckocsiját, amire az egész szakmának szóló üzeneteket helyeztek el azzal a céllal, hogy egyre több és több kreatív, egyedi és különleges, egyben figyelemfelkeltő kommunikációs aktivitás kapjon főszerepet Magyarországon.

A szavazás lezárult!
A Factory Creative Studio katonái a héten tovább harcoltak.

A szavazás lezárult!
A Hypnosia kicsit másképp gondolja a Post-it Wart, erről a Facebookon lehet meggyőződni.
A szavazás lezárult!
Creative Surf címmel nyújtotta be munkáját a 4Bro Hungary: a Desing Terminal B-épületére kihelyezett képre Csókay Bence, Csókay Gergő, Manninger Máté, Birinyi Nóri, Sticó (Sticzay Péter), Merdzsó (Bán Mercédesz), BudhaTomi (Kovács Tamás), Hajdú Anett és Tóth Dius több mint 7000 cetlit használt el. A Creative Surf legfőbb üzenete: ha közelről nézed a képet, semmit sem látsz. Ha messziről nézed, összeállnak a kockák. A legjobb ötletek madártávlatból születhetnek és ha jön a kreativitás hulláma, csak jó tempóban el kell kapni.
A felületet számukra a Forum Hungaricum biztosította.

A szavazás lezárult!
Versenyen kívül a Kreatív is elkészítette saját post-it qr-kódját a szomszédos Design Terminal és az Akvárium ablakára.

A harcban álló felek száma az elmúlt napokban tovább bővült, íme a lista:
Myrtis Creative
Budapest
Bee Group Hungary
Budapest
Dlight
Szentendre
HPS Group
Budapest
Schneider & Saltz
Pécs
Euro RSCG
Budapest
Kirowski Isobar
Budapest
Art Média
Budapest
Hírek Média
Budapest
McCann Erickson
Budapest
Avalanche
Budapest
Ebola
Budapest
Adamsky
Budapest
DDB
Budapest
Initiative-Brand Connection
Budapest
Raygun
Budapest
Bemind
Veszprém
Binga
Szeged
Factory Creative Studio
Szeged
4BRO
Budapest
Café Communications
Budapest
Salt Communications
Budapest
UP
Budapest
We Love Kreatív
Budapest
Grey
Budapest
Bögrecast
Budapest
Hypnosia
Budapest
42 Digital
Budapest
VM.Komm
Budapest
Artvertising
Budapest
Focus Creative
Budapest
BG Digital
Debrecen
Cyberdürer
Budapest
Wanadis BTL
Budapest
A-Team
Békéscsaba
Addict Interactive
Budapest
Carnation Group
Budapest
Creative Content
Budapest
POS Services - Season Promotion
Budapest
Etikai kódex (játékszabályzat) |
![]() A háború időtartama: 2012. május 10. – 2012. június 21. A pályaművekről készült fotókat a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre várjuk június 13-ig. A Kreatív Online-on minden csütörtökön az addig beérkezett műveket tesszük közzé. (Egyéb weboldal, Facebook-oldal a művek népszerűsítésére megengedett.) A játék kezdetétől a végéig folyamatosan lehet szavazni és pontozni. Június 15-én a versenyben lévő összes alkotást újra publikáljuk a Kreatív Online-on, a szavazás végül június 21-én zárul. A versenyzők több anyaggal is harcba szállhatnak, a pontok összeadódnak, de egyetlen monumentális alkotással is lehet nagyon sok pontot szerezni. A kapott muníció metlett, más forrásból szerzett hadianyagot is fel lehet használni. A Post-it War első helyezettje a győzelmi mámoron kívül egy Apple Tv-t, vízipisztoly-arzenált és 3M irodaszer-csomagot kap, és jár neki a győzelmi zászló, valamint a háborús kitüntetés is. A második és a harmadik helyezett 3M egységcsomagot érdemel ki. A győztes csapatok munkáját a Kreatív magazin is bemutatja. |