hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az egyik Jack Nicholsonnal támad

Jack Nicholsonnal, harckocsival és béketervvel neveztek a Post-it War verseny második fordulójának résztvevői. Összesen 39 cég jelentkezett a háborúba. 

hirdetés

Nem telt el ez a hét sem ragasztgatás nélkül: az Effektív-Art Reklámügynökséggel és a 3M-mel Post-it War versenyünkre újabb nevezések érkeztek. A szegedi Factory Creative Studio nem bízza a véletlenre, a múlt heti forduló után ebben a körben is szerepelnek.

Az Avalanche Kreatív Ügynökség Jack Nicholson arcát örökítette meg a Ragyogás című filmből.

További képekért kattintson!

A szavazás lezárult!

 

A pécsi Schneider & Saltz első alkotása a Minyon.

Nagyításért kattintson!

A szavazás lezárult!

 

A középszerűségnek és a gyenge reklámoknak üzent hadat az Addict Interactive, válaszul az Ebola első hadüzenetére. Az ügynökség az ellenfele óbudai főhadiszállása elé állította Post it-ekkel dekorált harckocsiját, amire az egész szakmának szóló üzeneteket helyeztek el azzal a céllal, hogy egyre több és több kreatív, egyedi és különleges, egyben figyelemfelkeltő kommunikációs aktivitás kapjon főszerepet Magyarországon.

További képekért kattintson!

A szavazás lezárult!

 

A Factory Creative Studio katonái a héten tovább harcoltak.

További képekért kattintson!

A szavazás lezárult!

 

A Hypnosia kicsit másképp gondolja a Post-it Wart, erről a Facebookon lehet meggyőződni.

A szavazás lezárult!

 

Creative Surf címmel nyújtotta be munkáját a 4Bro Hungary: a Desing Terminal B-épületére kihelyezett képre Csókay Bence, Csókay Gergő, Manninger Máté, Birinyi Nóri, Sticó (Sticzay Péter), Merdzsó (Bán Mercédesz), BudhaTomi (Kovács Tamás), Hajdú Anett és Tóth Dius több mint 7000 cetlit használt el. A Creative Surf legfőbb üzenete: ha közelről nézed a képet, semmit sem látsz. Ha messziről nézed, összeállnak a kockák. A legjobb ötletek madártávlatból születhetnek és ha jön a kreativitás hulláma, csak jó tempóban el kell kapni.
A felületet számukra a Forum Hungaricum biztosította.

Nagyításért kattintson!

A szavazás lezárult!

 

Versenyen kívül a Kreatív is elkészítette saját post-it qr-kódját a szomszédos Design Terminal és az Akvárium ablakára.

További képekért kattintson!

 

A harcban álló felek száma az elmúlt napokban tovább bővült, íme a lista:

Myrtis Creative
Budapest

Bee Group Hungary 
Budapest

Dlight 
Szentendre

HPS Group
Budapest

Schneider & Saltz 
Pécs

Euro RSCG 
Budapest

Kirowski Isobar 
Budapest

Art Média 
Budapest

Hírek Média
Budapest

McCann Erickson 
Budapest

Avalanche 
Budapest

Ebola 
Budapest

Adamsky 
Budapest

DDB 
Budapest

Initiative-Brand Connection 
Budapest

Raygun 
Budapest

Bemind 
Veszprém

Binga 
Szeged

Factory Creative Studio
Szeged

4BRO  
Budapest

Café Communications 
Budapest

Salt Communications 
Budapest

UP
Budapest

We Love Kreatív
Budapest

Grey
Budapest

Bögrecast 
Budapest

Hypnosia
Budapest

42 Digital
Budapest

VM.Komm
Budapest

Artvertising
Budapest

Focus Creative
Budapest

BG Digital
Debrecen

Cyberdürer
Budapest 

Wanadis BTL
Budapest

A-Team
Békéscsaba 

Addict Interactive
Budapest

Carnation Group
Budapest

Creative Content
Budapest 

POS Services - Season Promotion
Budapest 

 

Etikai kódex (játékszabályzat)

A Post-it háborúba bárki beléphet egyénileg vagy csapatban, aki marketing-, reklám- vagy kommunikációs területen dolgozik. A háborúban minden eszköz megengedett, ami a szavazataid számát növeli. Üzenj, buzdíts, toborozz, reagálj, támadj vissza! Post-it alkotásaidat kiteheted beltérre, kültérre, ablakra, falra, ahová tetszik. Bármiről csinálhatsz képet, amivel nem sértesz meg másokat.

A háború időtartama: 2012. május 10. – 2012. június 21.

A pályaművekről készült fotókat a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  címre várjuk  június 13-ig. A Kreatív Online-on minden csütörtökön az addig beérkezett műveket tesszük közzé. (Egyéb weboldal, Facebook-oldal a művek népszerűsítésére megengedett.)  

A játék kezdetétől a végéig folyamatosan lehet szavazni és pontozni. Június 15-én a versenyben lévő összes alkotást újra publikáljuk a Kreatív Online-on, a szavazás végül június 21-én zárul. A versenyzők több anyaggal is harcba szállhatnak, a pontok összeadódnak, de egyetlen monumentális alkotással is lehet nagyon sok pontot szerezni. A kapott muníció metlett, más forrásból szerzett hadianyagot is fel lehet használni. 

A Post-it War első helyezettje a győzelmi mámoron kívül egy Apple Tv-t, vízipisztoly-arzenált és 3M irodaszer-csomagot kap, és jár neki a győzelmi zászló, valamint a háborús kitüntetés is. A második és a harmadik helyezett 3M egységcsomagot érdemel ki. A győztes csapatok munkáját a Kreatív magazin is bemutatja.

Molnár Kinga
a szerző cikkei

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés