hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Eurobest Festival szerint az év hirdetője svéd

Az Eurobest reklámfesztivál idén az Ikeának adta Az Év Hirdetője elismerést. 1988-tól harmincegy Eurobest-díjat kapott az Ikea.

Az Eurobest reklámfesztivál idén az Ikeának adta Az Év Hirdetője elismerést. 1988-tól harmincegy Eurobest-díjat kapott az Ikea.

hirdetés

A Cannes kistestvérének is hívott Eurobest reklámfesztiválon idén az Ikea kapta Az Év Hirdetője díjat. A tavaly alapított elismerést a svéd bútoripari és lakberendezési világcég azért érdemelte ki a fesztivál szervezői szerint, mert ügynökségeit mindig megalkuvást nem tűrő, nem hétköznapi és érdekes kampányok elkészítésére buzdítja.

Az Ikea az Eurobest 1988-as elindulása óta összesen harmincegy díjat nyert a fesztiválon. A tavalyi évben a Guinness kapta meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés