Az IKEA-val mindenki imádja a koránkelést
Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.
- Az IKEA partidrogok helyett füldugót osztogat éjszakai klubjában
- Összeszerelhető virgácsot kínál az IKEA
- Az IKEA megcsinálta az év karácsonyi reklámját
- 16 éve az IKEA összetörte a szívünket egy lámpa reklámjával. Most elkészült a folytatás
- Rossz reklám a tévében? Nem, csak egy jó IKEA-reklám
- Az IKEA zenélő, illatosított printtel segít aludni
Az Ogilvy New York az amerikai piacra szánt minifilmeket készített az IKEA-nak, amiben azt mutatják be, hogy az IKEA termékeivel (matraccal, komóddal, halkan csukódó hálószobaszekrénnyel) jobban indul a reggel, a filmek gyűjtőneve Morningmorphosis, azaz, hát, jobb híján, Reggeli átalakulásként fordíthatnám. Légy az a koránkelő, aki nem vagy! – üzenik az ágyból a hatodik szundi után is kimászni képtelen embereknek.