hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az IKEA-val mindenki imádja a koránkelést

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

hirdetés

Az Ogilvy New York az amerikai piacra szánt minifilmeket készített az IKEA-nak, amiben azt mutatják be, hogy az IKEA termékeivel (matraccal, komóddal, halkan csukódó hálószobaszekrénnyel) jobban indul a reggel, a filmek gyűjtőneve Morningmorphosis, azaz, hát, jobb híján, Reggeli átalakulásként fordíthatnám. Légy az a koránkelő, aki nem vagy! – üzenik az ágyból a hatodik szundi után is kimászni képtelen embereknek.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés