hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az ital a legnépszerűbb céges ajándék

Nőtt a nem karácsonyi időszakban történő ajándékvásárlás és az ajándékozó cégek háromnegyede fogad szívesen ajánlatot reklámajándékos vagy italos cégtől, leginkább e-mailben – derül ki a Promo Direct piackutató idei felméréséből.

hirdetés

A Promo Direct 1010-es piackutatása alapján úgy értékeli, hogy a cégajándékos szakma talán idén kilábalhat két éve tartó válságából. A korábbi évekhez képest változatlan eredménye a kutatásnak, hogy a nagyvállalatok nagyjából egyharmada vásárol karácsonykor nagytételben ajándékot, változó, hogy nagyobb lett az egyéb időszakban történő ajándékvásárlás.

A vásárló cégek háromnegyede szívesen fogad ajánlatot reklámajándékos és italos, boros cégektől, de továbbra is meghatározó a hagyományos ajándékok skálája: mintegy 30 százalékot tesz ki az irodaszerek, írószerek, nyomtatványok, naptárak és cd-k kategóriája, 30 százalékot az italcsomag, és csak ezután következnek az édességek, divatcikkek, trikók és baseballsapkák.

A Promo Direct felmérése szerint az e-mailes kapcsolatfelvétel a legelterjedtebb: az ajándékozó kedvű vállalatok így szeretnek ajánlatot kapni, s a reklámajándékozók is így keresik meg új partnerüket. Ez alól csak az elegáns, de drága katalógust küldő nagyobb cégek képeznek kivételt.

Az ajánlatot elutasítók közül döntésüket a legtöbben azzal indokolják, hogy állandó kapcsolatuk van, már megoldották a problémát, esetleg kaptak már elég katalógust, vagy éppen saját termékeiket ajándékozzák és sokan a külföldi anyacégtől kénytelenek beszerezni a reklámajándékot.

A Promo Direct közleménye szerint nemzetközi kutatások azt is megerősítik, hogy hatékonyabbak a perszonális levelek a nyomtatott katalógusnál, viszont nem érdemes figyelmen kívül hagyni a szigorú jogszabályi rendszert sem, mely tiltja a személyes e-mail címre előzetes engedély nélkül küldött ajánlatot és a kihágás komoly büntetéssel járhat. Ez ügyben az illetékes hivatal - elektronikus levelek esetén - a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH).

A megkérdezett cégek a körülbelül 12 ezer, félmilliárd forint éves árbevételnél nagyobb forgalmú vállalkozás negyedét teszik ki, idén a megkeresettek közel fele volt budapesti, több mint 10 százalékuk pest-megyei. A telemarketinges felméréssel megkeresett háromezer vállalatból külön választották azt az 1366 érdemi válaszadót, amelyek tavaly vagy tavalyelőtt rendeltek karácsonykor vagy más alkalommal, illetve amelyek az idén érdeklődők, s szívesen fogadnak ajánlatot reklámajándékos vagy italos, boros cég részéről.

A Promo Direct 1010-es piackutatása alapján úgy értékeli, hogy a cégajándékos szakma talán idén kilábalhat két éve tartó válságából. A korábbi évekhez képest változatlan eredménye a kutatásnak, hogy a nagyvállalatok nagyjából egyharmada vásárol karácsonykor nagytételben ajándékot, változó, hogy nagyobb lett az egyéb időszakban történő ajándékvásárlás.
A vásárló cégek háromnegyede szívesen fogad ajánlatot reklámajándékos és italos, boros cégektől, de továbbra is meghatározó a hagyományos ajándékok skálája: mintegy 30 százalékot tesz ki az irodaszerek, írószerek, nyomtatványok, naptárak és cd-k kategóriája, 30 százalékot az italcsomag, és csak ezután következnek az édességek, divatcikkek, trikók és baseballsapkák.
A Promo Direct felmérése szerint az e-mailes kapcsolatfelvétel a legelterjedtebb: az ajándékozó kedvű vállalatok így szeretnek ajánlatot kapni, s a reklámajándékozók is így keresik meg új partnerüket. Ez alól csak az elegáns, de drága katalógust küldő nagyobb cégek képeznek kivételt.
Az ajánlatot elutasítók közül döntésüket a legtöbben azzal indokolják, hogy állandó kapcsolatuk van, már megoldották a problémát, esetleg kaptak már elég katalógust, vagy éppen saját termékeiket ajándékozzák és sokan a külföldi anyacégtől kénytelenek beszerezni a reklámajándékot.
A Promo Direct közleménye szerint nemzetközi kutatások azt is megerősítik, hogy hatékonyabbak a perszonális levelek a nyomtatott katalógusnál, viszont nem érdemes figyelmen kívül hagyni a szigorú jogszabályi rendszert sem, mely tiltja a személyes e-mail címre előzetes engedély nélkül küldött ajánlatot és a kihágás komoly büntetéssel járhat. Ez ügyben az illetékes hatóság elektronikus levelet esetén a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH).

A Promo Direct 1010-es piackutatása alapján úgy értékeli, hogy a cégajándékos szakma talán idén kilábalhat két éve tartó válságából. A korábbi évekhez képest változatlan eredménye a kutatásnak, hogy a nagyvállalatok nagyjából egyharmada vásárol karácsonykor nagytételben ajándékot, változó, hogy nagyobb lett az egyéb időszakban történő ajándékvásárlás.

A vásárló cégek háromnegyede szívesen fogad ajánlatot reklámajándékos és italos, boros cégektől, de továbbra is meghatározó a hagyományos ajándékok skálája: mintegy 30 százalékot tesz ki az irodaszerek, írószerek, nyomtatványok, naptárak és cd-k kategóriája, 30 százalékot az italcsomag, és csak ezután következnek az édességek, divatcikkek, trikók és baseballsapkák.

A Promo Direct felmérése szerint az e-mailes kapcsolatfelvétel a legelterjedtebb: az ajándékozó kedvű vállalatok így szeretnek ajánlatot kapni, s a reklámajándékozók is így keresik meg új partnerüket. Ez alól csak az elegáns, de drága katalógust küldő nagyobb cégek képeznek kivételt.

Az ajánlatot elutasítók közül döntésüket a legtöbben azzal indokolják, hogy állandó kapcsolatuk van, már megoldották a problémát, esetleg kaptak már elég katalógust, vagy éppen saját termékeiket ajándékozzák és sokan a külföldi anyacégtől kénytelenek beszerezni a reklámajándékot.

A Promo Direct közleménye szerint nemzetközi kutatások azt is megerősítik, hogy hatékonyabbak a perszonális levelek a nyomtatott katalógusnál, viszont nem érdemes figyelmen kívül hagyni a szigorú jogszabályi rendszert sem, mely tiltja a személyes e-mail címre előzetes engedély nélkül küldött ajánlatot és a kihágás komoly büntetéssel járhat. Ez ügyben az illetékes hatóság elektronikus levelet esetén a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH).

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés