hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az MTV elhagyja a magyar médiahatóságot?

Elhagyta a magyar joghatóságot az MTV Networks három csatornája, de még az ORTT-nél is nyilvántartásban vannak az adók. A cseh és magyar joghatóság megerősítette a hírt.
hirdetés

Három magyar nyelvű csatornáját vitte át cseh joghatóság alá az MTV Networks – értesült a Médiapiac. A portál információját a műsorszolgáltató egyelőre nem kommentálta, a prágai médiahatóság illetékese viszont megerősítette.

Tizenkét adó neve szerepel az MTV Networks s. r. o. cím alatt a prágai Rádió és Televízió Tanács (RRTV) lajstromában, zömük a tavalyi évben került csehországi joghatóság alá. Ilyen a VH1 Classic European, a VH1 European, az MTV European, de a Comedy Central, az MTV, a Nickelodeon és a VIVA lengyel változata is. Egy nap alatt azonban három új taggal is gyarapodott a csoport.

A nyilvántartásba került licencek között a Comedy Central és az MTV magyar verziója szerepel, a két adó Magyarországra és magyar nyelven sugároz, napi 24 órában, licencüket 12 évre kapták. A harmadik dokumentum helye üres, a Médiapiac vélekedése szerint a VIVA lehet majd a következő.

Az ORTT-nél a Médiapiac szerint pár napja még nem tudtak arról, hogy távozna tőlük a három csatorna és az adók jelenleg is szerepelnek az ORTT honlapján elérhető nyilvántartásban, bár a műholdas és digitális műsorszolgáltatókról szóló nyilvántartást januárban frissítették utoljára.

Kérdéseinkkel megkerestük az MTV Networks-t és az ORTT-t is. Berényi Diána, az ORTT sajtószóvivője elmondta: tudnak arról, hogy a csatornákat bejegyezték a cseh hatóságnál, viszont az MTV Networks egyelőre nem kérte azok törlését az ORTT nyilvántartásából.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés