hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Old Spice reklám Emmy-díjat kapott

Egymás után másodszor is Wieden+Kennedy reklám nyerte a reklámoknak járó Emmy-díjat. Az Old Spice-nak készített The Man Your Man Could Smell Like-kal két másik W+K alkotás versenyzett, valamint egy BBDO, egy TBWA és egy Venables, Bell & Partners is a jelöltek listáján volt.

hirdetés

Már eddig is úgy tűnhetett, hogy idén minden az Old Spice The Man Your Man Could Smell Like reklámjáról szól, Cannes-ban például a filmes kategória nagydíját kapta, a múlt héten pedig a Forbes magazin minden idők harmadik legjobb social media kampányának választotta. Igaz, közben felmerültek olyan hangok is, hogy az Old Spice a szakmai- és közönségsikert a boltokban mégsem tudja értékesítéssé konvertálni.

Mindezek mellett az Isaiah Mustafa főszereplésével készült tévészpotot most az amerikai televíziós szakma is elismerte, idén a portlandi Wieden+Kennedy (W+K) alkotása kapta a reklámoknak járó Emmy-díjat.


A W+K a kategóriában két másik saját alkotásával is versenyzett a díjért, a Nike-nak készített Human Chains, valamint a Coca-Cola Finals reklámja is a nevezettek között volt. Csakúgy, mint a Snickers Game című reklámja a BBDO New York-i irodájától, az Audi Green Car-ja a Venables, Bell & Partnerstől valamint az TBWA/Chiat/Day által az Absolut vodkának készített Anthem.

A portlandi ügynökség sorrendben másodszor nyerte el a legjobb reklámnak járó Emmy-díjat.

A korábbi győztesek:

2009: Coca-Cola "Heist" / Wieden+Kennedy

 

2008: Bud Light "Swear Jar" / DDB Chicago

 

2007: American Express "Animals" / Ogilvy&Mather

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés