hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az ORTT megpályáztatja az utolsó szabad fővárosi rádiófrekvenciát

Megpályáztatja az utolsó szabad fővárosi rádiófrekvenciát az ORTT - döntött az egyik tag közlése szerint szerdán a médiahatóság.
hirdetés

A már meglévő, de vételi lehetőségeiket javítani kívánó adók is versenybe szállhatnának az utolsó, még szabad 92,9 MHz-es budapesti hullámsávért – írja az MTI az Országos Rádió és Televízió Testület egyik tagjának közlésére hivatkozva.

Tavaly december közepén - még a 2008 végéig tartó frekvenciamoratórium lejárta előtt - határozott úgy a médiahatóság, hogy oly módon pályáztatja meg a hullámsávtartományt, hogy azért versenybe szállhasson a Magyar Katolikus Rádió is.

A műsorszolgáltató kérését méltányolva ugyanis úgy döntöttek, hogy vételi minőségjavítás érdekében is lehessen indulni a pályázaton.  Az utolsó szabad fővárosi frekvenciát korábban, műsorszolgáltatási jogosultságának lejártáig, a Rádió Deejay használta.

Tavalyelőtt nyáron tizenegyen pályáztak erre a sávra, de három pályázó anyagát szeptemberben érvénytelennek minősítette a médiahatóság. Az utolsó körbe jutott két pályázó közül - tavaly februárban - nem tudott választani az ORTT, amely így eredménytelennek nyilvánította a versenyt, majd a digitális átállásról szóló törvény módosítása 2008-ra frekvenciamoratóriumot rendelt el.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés