hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Ötössel indul a Klubrádió őszi kampánya

Az év eleji kampányhoz hasonlóan most is az Ötös című műsor egy-egy műsorvezetőjével kampányol a Klubrádió. Havas Henriknél például ez látható: „Majdnem annyi tudnak mint én. De csak majdnem…”
hirdetés

Szeptember közepén elindult a Klubrádió új kampánya, ami vizuális elemeiben és témaválasztásában az év eleji Ötös kampányhoz hasonlít, ezúttal is az Ötös című műsor egy-egy műsorvezetője ajánlja a rádió műsorait.

A kreatívok közterületen, sajtóban és interneten futnak, a háromféle óriásplakáton például Bakáts Tibor, Gálvölgyi János és Havas Henrik szerepel. Az utóbbi plakátján például a „Majdnem annyit tudnak, mint én. De csak majdnem …” szöveg áll, Bakátsén „Tisztelik a véleményt! Hasonlítunk!”, míg a Gálvölgyién „Mellébeszélés? Ugyan, kérem”.

A sajtóban a közlekedési híreket, a gazdasági műsorokat, a Reggeli gyors és a Klubdélelőtt című műsorokat ajánlják a klubrádiós műsorvezetők.

A kampány kidolgozásában ezúttal is a Republic of Art, valamint a 2 Republic vett részt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés