hirdetés
hirdetés

Az Umbrella és rengeteg sportos téma az első nyári Kreatívban

Plusz HD-csatorna körkép, remek interjú Horvát Jánossal és a Microsoft globális főkommunikátorával, propagandakonferencia-beszámoló és űrfelhőkarcolók!

hirdetés

A mozgóképes branded content gyártását is a portfólióba emelő magyar gyártócég, az Umbrella és az általuk választott új utak jelentette dilemmák adják a napokban megjelenő júniusi Kreatív magazin címlapsztoriját. A borítón a három tulajdonos, balról jobbra Kázmér Miklós, a nemrég csatlakozott Jedlicska Márton és Hidvégi Zoltán szerepelnek.

A Telekom támogatásával megjelenő sportos fókusztémánk a vizes vb apropójától elugorva számos érintkezési pontját vizsgálja a sportnak és a kreatíviparnak: a közvetítések változását, a tao-rendszer zűrjeit, a technológiai változások hatását a sportágakra és azt, ki keres rengeteget a híres sportolók nevével ellátott mezeken.

A Legendás újságírók sorozatban Horvát Jánossal beszélgettünk, és annak ellenére, hogy ő öt évvel ezelőtt már szerepelt Kreatív-címlapon, még mindig rengeteg fel nem fedett dolog derült ki az interjúból, olyannyira, hogy hat oldalt adtunk neki a lapban. Ahogy hármat a Microsoft globális kommunikációs vezére, Frank X. Shaw is kapott – ő ráadásul a Kreatívnak adta ebből a pozícióból első interjúját.

A reklámügynökségek közül ezúttal a Saatchi & Saatchi Budapest mutatkozik be, a pr ügynökségek között pedig vicces módon az online hátterű, de a Bukottak-kampány révén a PR Toplistán is szuperül szereplő reklámügynökség, a Mito.

Megint új rovatot avatunk (szédítőnek mondható a fejlődés): a Perspektívában ezentúl értelmes, valódi trendek azonosítására alkalmas, vagy legalább izgalmas külföldi konferenciákról számolunk be, amelyekre önfeláldozó módon elmegyünk olvasóink helyett. Elsőként a médiás-szórakoztatóiparos-aktivistáskodós berlini Re:publicán járt szerzőnk, ahol hekkelhető dildóktól Gari Kaszparov propagandaelméletéig sok mindennel találkozott.

Design rovatunkban az aszteroidáról lelógatott felhőkarcoló amerikai (elméleti) tervezőivel beszélgetünk, a fiatal filmeseket bemutató sorozatban Magyar Péter gyártásvezetővel, a k&v-ban pedig az ex-jalopnikos Petrány Mátéval, aki most a Road & Track online európai szerzője és a magyar Forbes autós cikkeit írja.

Forbesos az ehavi Ez a szép dolog is, az Urban különszám dizájnja. Nádori Péter nyomasztóakat jósol a 2018 után várható további médiaszabályozási durvulásokról, a Csőben pedig összeszedtük, hogy a nagy magyar tévés csoportok közül ki melyik csatornáját adja már HD-ben – és melyik szolgáltatók veszik át, mert gyakran ők a hunyók, hogy a dobozba még a csúnyább jel fut be.

A lapszámot itt tudod megrendelni vagy előfizetni, vagy az alanti újságosoknál találod meg.


Ezekben a Relay és Immedio üzletekben szerezheted be a lapot

Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!