hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Unicredit kipróbálja a Republicot

A Raiffeisen és a K&H után újabb banki ügyféltől, az Unicredittől kapott megbízást a Republic. Mi lesz az Ogilvyvel?
hirdetés

Az Unicredit tendert írt ki az egyik nyári kampányának ATL-feladataira. A megbízást a Republic Advertising&Branding nyerte el. Az ügynökség számára a közös munkában kihívás, hogy a magyar bank szoros kapcsolatokat ápol a nemzetközi központtal, és a globális és a hazai márkaépítés elválaszthatatlanul összefügg.

Mint ismert, a Republic-nak van banki kommunikációs tapasztalata, hiszen korábban már dolgozott a Raiffeisennel, és a K&H-val is.

Az Unicredit projektalapon dolgozik együtt a Republic-kal, a kampány sikere esetén további közös munka is várható. 

A bank állandó reklámügynöksége az Ogilvy & Mather, ezért megkérdeztük, hogy ez mennyiben befolyásolja velük meglévő szerződést. A válasz az volt, hogy az adott kampányon kívül továbbra is fennáll az együttműködés.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés