hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bank támogatja a Médiauniót

Az Erste Bank is csatlakozott a Médiaunió kampányához. A bank ötmillió forintot ajánlott fel, közben maga is igyekszik tenni a fogyatékossággal élőkért.

hirdetés

Az Erste Bank is beszállt támogatóként a Médiaunió szeptember óta futó „Kerülj közelebb!” kampányába. A bank ötmillió forinttal járul hozzá a fogyatékossággal élő emberek integrációját segítő összefogáshoz, és saját felületeit is felajánlotta annak érdekében, hogy a kampány üzenetei a lehető legtöbb helyen jelenhessenek meg.

A bank közleménye szerint az Erste támogatásával a Médiaunió kampánya 2011. január végéig jelen lehet a médiában, és a támogatás azt is lehetővé teszi, hogy a kampány közterületen is meg tudjon jelenni. A kapott összeget a Médiaunió Alapítvány teljes egészében a kampány megvalósítására, a közterületi reklámok gyártási költségének fedezésére fordítja.

Az Erste a felajánlott összeg mellett maga is igyekszik tenni a fogyatékossággal élőkért: öt éve zajlik az Erste bankfiókok akadálymentesítése, a fiókhálózat több mint felében tették lehetővé a kerekesszékkel közlekedők számára az akadálymentes bejutást és a bank tanácsadói között a jelnyelv oktatását is megkezdték a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségének közreműködésével.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés