hirdetés
hirdetés

Baráth Péter a DDB vezetésében

2010-11-26

Baráth Pétert december 1-jétől a DDB Budapest ügyvezető igazgató-helyettesének nevezik ki. A szakember egy pár év kitérő után tért vissza az ügynökségi oldalra. 

Decembertől új ügyvezető igazgató-helyettese van a DDB Budapestnek Baráth Péter személyében, aki 2007 tavaszán az akkori kormány kedvéért vált meg a reklámszakmától.

Baráth Péter pályafutása a Lintas Budapestnél kezdődött, majd a Publicisnél töltött el hosszabb időt.

A szakember ezután vállalta el a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) kommunikációs vezetői pozícióját, ebben a feladatkörben hozzá tartozott a szóvivői- és sajtóiroda vezetésén túl a pr és a rendezvényterület irányítása is. Baráth Péter és csapata ekkoriban hozta létre az Országmárka Tanácsot (ami a napokban alakult újjá), továbbá dolgoztak a fogyatékosok elfogadásáért indított esélyegyenlőségi kampányon is, ami számos szakmai díjat nyert . Baráth Péter legutóbbi munkahelye a Conness volt, ahol elsősorban telekommunikációs-és médiacégeknek nyújtott tanácsadást.

“Stratégiában való gondolkodás, vezetői képesség, a márkaépítés kapcsán erős vízió – mindez ritkán adatik meg egy emberben. Baráth Péter személyében megtaláltuk ezt a kollegát és meggyőződésem, hogy vele az ország egyik legtapasztaltabb és legtehetségesebb kommunikációs szakemberével egészül ki a DDB Budapest menedzsmentje. Csatlakozása egy újabb jelentős lépés azon a megújulási úton, amelyen elindultunk. A közösségi kommunikáció, a médiasemleges nagy ötletek és azok életrekeltése úgy, hogy az részvételre invitáljon és részvételre adjon lehetőséget és mindez megosztásra motiváló tartalommal történjen, ….nos mindezt az üzleti célokat szolgáló, átgondolt márkapozícionálás mentén tenni olyan feladat, amelyhez komoly kaliberű vezetők kellenek. Tordai Péter már korábban csatlakozott hozzánk, most Baráth Péter személyében olyan partnert kapott, aki maximálisan támogatja célkitűzéseinket.” – jelentette ki Hannes Wirnsberger a DDB Budapest ügyvezető igazgatója.

“Számomra a DDB mindig is egyet jelentett a kimagasló minőségű kreativitással. Az az ügynökség, amely felfele húzza a piacot, trendet vezet, elsőként mutat fel innovatív megoldásokat. Jó példa erre a mostani becsomagolós McDonald’s kampány is. Ugyanakkor a stratégiai tervezésre is rendkívül komoly hangsúlyt fektet a DDB, nemzetközi színvonalú workshopokat tartanak, Magyarországon egyedülálló eszközrendszert használnak, s ami talán legfontosabb: ezen az ügynökségen a végeredmény minőségét mindenki egyformán fontosnak érzi. A digitális megoldások stratégiai integrálása és az innováció azok a területek, amelyek ügyfeleinknek és nekünk is a jövőbeni fejlődést biztosítják. Azon leszek, hogy a lehető leggyorsabban és legalaposabban megismerjem a DDB ügyfélkörét, és együtt gondolkodhassunk a lehetséges stratágiai és kommunikációs megoldásokról.”-fűzte hozzá Baráth Péter

A DDB-nél az elmúlt időszakban nagy volt a jövés-menés: távozott Hevesi László és Lukasz Brzozowski, de két új munkatárs – Szántó Gábor és Halász Éva - is érkezett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés