hirdetés
hirdetés
hirdetés

BAT - kampány a kulturált dohányzásért

A vezetés közben cigarettázó autósokhoz szól a British American Tobacco Hungary (BAT) új kampánya.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Az autósok biztonságáért és a kulturált dohányzásért országos POS-kampányba kezdett és roadshow-t indított a BAT. A dohányipari vállalat 500 ezer példányban terjesztett szórólapokon ad hasznos tanácsokat a nyári közlekedéshez, valamint tájékoztat a dohányzással kapcsolatos illemről. A járművezetők a kezdeményezés keretében az ország több városában vezetésbiztonsági programokon vehetnek részt.

A kampány országos roadshow keretében, a Magyar Autóklubbal és az érintett városok közlekedésrendészetével karöltve zajlik. Az érdeklődők ennek keretében vezetésbiztonsági teszteken, gyakorlatokon, előadásokon vehetnek részt.

A BAT a kampánnyal párhuzamosan egy ezerfős mintán alapuló kérdőíves felmérést folytat a 18-64 éves felnőtt dohányzók autózás alatti dohányzási szokásainak feltérképezésére. A felmérés eredményei szeptember elejére várhatók, részleteit a vállalat nyilvánosságra hozza.

A kampány kommunikációs anyagain és pr-feladatain a Well dolgozik a pécsi székhelyű KES ügynökséggel együtt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés