hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi Szponzorációs Konferencia

Beckham az ideális szponzorált

A jó szponzor napi szinten beleszól a szponzorált életébe, felelősen viselkedik, és élményt nyújt a rajongóknak. Magyarország azonban még mindig a molinónál és a mezre varrt logónál tart – hangzott el csütörtökön, a Szponzorációs Asztaltársaság nemzetközi konferenciáján.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
@Bery: Valóban nem minden elhangzott dolog jelenik meg a cikkben, mint ahogy ez általában egy tudósításnál lenni szokott. Én elsősorban a külföldi előadókra
fókuszáltam, akik tapasztalatairól a hazai szakma ritkábban hall. De köszönöm a kiegészítést.
#
A cikk hűen visszaadja az elhangzottakat, ám néhány dolgok azért hiányolok.

Beckham - persze, nade ő egy etalon. Tök érdekes/izgalmas/csili-vili preziket lehet eladni a neve alatt, ám ettől a hazai szponzorációs piac aligha fog elmozdulni arról a
szintről, ahol most áll.

Izgalmas volt például a a kerekasztal-beszélgetésen a reklámarcok (personal branding), mint márkakommunikáció fókuszában lévő egyedek..

Ami kimaradt a cikkből:
Számomra izgalmas volt például Gauder Milán (Mastercard) szponzorációs filozófiáról/dillemákról szóló előadása. Nagyon gyakorlatias formában, sajátos humorral
fűszerezve osztotta meg a résztvevőkkel, hogy a hazai sport- és kulturális területre merészkedő jogtulajdonos milyen problémákba ütközhet.

Az viszont kissé furcsa volt látni, hogy az LG bemutatott egy best practice szponzorációs kampányt (FORMA I), ám arra a kérdésre -, hogy a vállalat a hazai keretek
(Magyarország) miért nem végez szp. tev.-et azon márkaattrubútumok erősítése céljából, melyet fontosnak tart a cég - nem igazán született érdemi válasz. Anyacég
köti a kezüket???

Egyébként végre elhangzottak olyan kifejezések, gondolatok (terminus technicus szintjén), melyekre lehetne építeni. Hatékonyság, kreatív aktiváció... , stb.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés