hirdetés
hirdetés
hirdetés

Behajolni veszélyes

Több sebből vérző, homályos reklámtender a MÁV-nál

A MÁV pályázatán, mint egy állatorvosi orvosi lovon, jól lekövethető minden lehetséges hiba, amely a kommunikációs közbeszerzéseken elő szokott fordulni. A pályázat kiírójának titkolózása csak erősíti a rossz érzést.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Tavaly, nyár elején a MÁV honlapjának újratervezése volt a tender tárgya. Legalább 100 fejlesztő cég pályázott, köztük a legnagyobbak is. A követelmények nagyon
zavarosak voltak, látszott, hogy hozzáértés nélkül készültek. A munkáért elkérhető összeg 400 e és 2 MFt között lehetett, cégtől függően. Nem nyert senki - és
azóta sem újult meg a MÁV honlapja... Szerintem mikor meglátták a sok ajánlatot, megijedtek és lusták voltak elolvasni őket...
Béna egy társaság........
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés