hirdetés
hirdetés
hirdetés

Benéztünk a Gifszínház kulisszái mögé

A Young & Rubicam munkatársai igazi jutalomjátéknak nevezték a Katona József Színház művészeivel készített Gifszínházat. Az ügynökség ötlete volt, és annyira szerették, hogy nem bírták kivárni az eredeti publikálási időpontot. 

hirdetés

Még nincs egy napja, hogy a Katona József Színház közzétette a Gifszínházat az interneten, a kezdeményezés szinte mindenhonnan - cikkekből, posztokból - visszaköszön. Az ötlet a Young & Rubicamtől (Y&R) származik, és az ügynökség kereste fel vele a színházat. 

"Mi mind sokat járunk színházba, nagyon szeretjük a progresszív Katonát és a tehetséges színészeit. Ezért egyértelmű volt számunkra, hogy amikor kitaláltuk, hogy az emotikonokat emberek érzelmeivel jelenítsük meg, akkor csak számukra prezentáljuk az ötletünket" - mondta el kérdésünkre Galácz Karolina, a Y&R groupheadje. A „Kifejezzük az érzelmeidet” szlogenben összegzett Gifszínház projekt a fiatalok és a fiatal felnőttek internetezési kultúrájából indult ki, és elsősorban őket célozzák meg a közösségi médiában is működő kampánnyal - fűzte hozzá Falvay László kreatívigazgató

A színház pozitív válasza után az ügynökség készített egy listát, hogy milyen érzéseket akarnak megjeleníteni, de meghagyták a színészek számára az improvizáció lehetőségét. 

"Az a jelenet, amikor négyen állnak és forgatják a szemüket, spontán a helyszínen született. Jordán Adél twerkelését terveztük, de Nagy Ervinét nem" - avatott be a részletekbe Galácz Karolina, aki szerint csak az alapérzelmeket adták meg, de hogy azt a színész milyen eszköztárral valósítja meg, már nem kötötték meg.  

Az első forgatás két napig tartott, és a Katona Sufnijában vették fel 13 színész részvételével. A következő forgatás március 27-én, a Színházi Világnapon lesz, ekkor újabb érzelmeket fognak felvenni. Az új emóciógifeket kérni lehet a Katona Facebook-oldalán, a beérkezett javaslatokból a helyszínen fognak válogatni. 

A gifeket olyan hírességek játsszák el, mint Ónodi Eszter, Kulka János, Nagy Ervin, Jordán Adél, Borbély Alexandra, Dankó István, Keresztes Tamás, Mészáros Béla, Elek Ferenc, Kovács Lehel, Pálmai Anna, Rajkai Zoltán és Tasnádi Bence. A kampány fotósa Lukács Dávid.  

A forgatáson az ügynökség munkatársa a telefonjával készített néhány werkképet, amit mi is megkaptunk.

További képekért kattintson!

Stáblista

Kreatívigazgató: Falvay László
Copywriter/Group head: Galácz Karolina
Art Director: Polgár László
Account manager: Horváth Rita
Social media manager: Marosvölgyi Rita, Somogyi Dániel
Produkciós: László Péter
Operatőr: Lukács Dávid
Programozó: Haris Ádám

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés