hirdetés
hirdetés
hirdetés

Beszélgessünk az utómunkáról!

Mitől lesz minőségi egy filmes utómunka? Workshop.

hirdetés

Egyre többen, egyre rosszabb minőségben végeznek filmes utómunkát Magyarországon. Miközben a profi stúdiók nemzetközi mércével mérve is figyelemre méltó munkát végeznek, a reklámblokkokban nem egyszer látni olyan animációkat, olyan filmes utómunkát, ami sufnikörülményeket sejtet a háttérben.

Hogyan lehet színvonalas utómunkastúdiót választani? Mennyibe kerül a jó utómunka?

A Kreatív idén először meghirdetett Craft Award díjátadója előtt egy workshopot tart, amelyen a fent említett kérdések mellett szó lesz a hazai utómunkapiac általános állapotáról, a legfontosabb trendekről, a jogi tudnivalókról és arról, nemzetközi összehasonlításban hogy áll a hazai szakma.

Résztvevő szakemberek:

  • Varga Iván - Budapest Animation
  • Erdélyi Róbert - Gyár
  • Nagy Miklós - Melon
  • Kázmér Miklós, Hidvégi Zoltán - Umbrella
  • Erdész Róbert - Solaris
  • Tóth Csaba - Magyar Filmutómunka Egyesülés

 

Időpont: december 8. 17.00 - 19.00 óráig

Helyszín: Toldi mozi

Részvételi díj: 6 900 Ft + áfa

A workshopra a Craft Award nevezői pályázatonként egy belépőt kapnak.

A workshop után, 19.30-tól (pontos kezdés!) tartjuk a Craft Award díjátadóját! A belépés ingyenes.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés