hirdetés
hirdetés
hirdetés

Biztosítók sajtója: a Generali szerepelt a legtöbbet

Az Imedia vizsgálta a biztosítók júliusi médiamegjelenéseit. Főleg viharkárok révén, de utazásiiroda-csőd kapcsán és saját futóappal is bekerültek a sajtóba.

hirdetés

Ezúttal a biztosítószektor médiamegjelenéseiről készített részletes elemzést az Imedia médiafigyelő az általuk szemlézett források alapján. A kutatáshoz a júliusi hónapot vizsgálták, az eredményeket itt, a Kreatívon mutatjuk be először.

Az adatok szerint a legtöbbet a Generali szerepelt a napirenden, a hozzájuk köthető megjelenések elérése meghaladta a 15 milliót. Átvitte a tízmilliós küszöbet az Aegon és a Groupama is. A hónap meghatározó szektorhírei a viharkárok voltak, így a vagyonbiztosítások egyértelműen dominálták az időszakot – áll Reiter Viktor elemzésében. A nyolc vizsgált biztosító összesen csaknem 550 médiamegjelenésben szerepelt a cég adatbázisa szerint..

A biztosítók megjelenéseinek többsége a nyári viharkárok miatt került a napirendre. A listavezető Generali jelentős elérést generált még a lakáspiac trendjeit elemző felmérésével, míg az Aegon nyugdíjfelkészültségi indexével került több alkalommal a sajtóba. Az NN Biztosító legsikeresebb kommunikációja futóappjához volt köthető, míg az Uniqa-t a Green Holidays csődje emelte a lista negyedik helyére.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés