BKF – call center képzés indul
2003-08-06
Integrált ügyfélkapcsolatok asszisztens (call center asszisztens) képzést indít államilag finanszírozott formában szeptembertől a Budapesti Kommunikációs Főiskola (BKF).
A magyar piacon eddig nem volt szervezett call centeres képzés, az egyes cégek maguk oktatták az alkalmazottakat. A BKF keretein belül működő Szakmai Akadémia olyan szakemberek képzését vállalja, akik egyszerre képesek magyar vagy idegen nyelven kiszolgálni az ügyfeleket, értékesítést előkészíteni, marketingkutatásokat lebonyolítani, információkat gyűjteni és kezelni.
A szakmai képzés elindítását az indokolta, hogy egyre népszerűbb és elterjedtebb a call centeres munka: ügyfélszolgálati munkakörben közel 300 call centerben több mint 110 ezren dolgoznak Magyarországon. A szakképzés keretében elvégzett tanegységeket a BKF elismeri, így továbbtanulás esetén is hasznos marad a tanulással töltött év. A call centeres képzés mellett további 24-féle kommunikációs, újságíró, közgazdasági (marketing és PR), humán, pénzügyi és informatikai szakma közül választhatnak az érdeklődők.
(forrás:
Kreatív Online)