hirdetés
hirdetés
hirdetés

BKF – call center képzés indul

Integrált ügyfélkapcsolatok asszisztens (call center asszisztens) képzést indít államilag finanszírozott formában szeptembertől a Budapesti Kommunikációs Főiskola (BKF).
hirdetés
A magyar piacon eddig nem volt szervezett call centeres képzés, az egyes cégek maguk oktatták az alkalmazottakat. A BKF keretein belül működő Szakmai Akadémia olyan szakemberek képzését vállalja, akik egyszerre képesek magyar vagy idegen nyelven kiszolgálni az ügyfeleket, értékesítést előkészíteni, marketingkutatásokat lebonyolítani, információkat gyűjteni és kezelni.

A szakmai képzés elindítását az indokolta, hogy egyre népszerűbb és elterjedtebb a call centeres munka: ügyfélszolgálati munkakörben közel 300 call centerben több mint 110 ezren dolgoznak Magyarországon. A szakképzés keretében elvégzett tanegységeket a BKF elismeri, így továbbtanulás esetén is hasznos marad a tanulással töltött év. A call centeres képzés mellett további 24-féle kommunikációs, újságíró, közgazdasági (marketing és PR), humán, pénzügyi és informatikai szakma közül választhatnak az érdeklődők.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés