Blondie és Whitaker is Cannes-ban
2012-06-13
Rövid összeállítás arról, hogy a korábban nyilvánosságra hozott sztárfellépőkön kívül milyen hírességek vesznek majd részt egy-egy előadásban, workshopon a Cannes Lionsön.
Több ügynökség is sztárfellépőkkel készül a Cannes Lionsös előadására. Bár már korábban beszámoltunk néhány nagy névről, most röviden áttekintjük az újonnan bejelentett nagy neveket is: kik, milyen témában prezentálnak a jövő héten kezdődő reklámfesztiválon.
A Grey hatodik alkalommal rendezi meg az Annual Legends of Music szemináriumát, amelynek idei sztárfellépője Deborah Debbie Harry a Blondie-ból. Meghívásának oka, hogy pályafutásának kezdete óta mindig új dolgokon gondolkodik, és összemossa a zenei és stílusbeli határokat.
A DraftFCB által szervezett Ads and Arts: Sharing the streets című előadás meghívott vendége JR, a francia fotóművész. A fotós arról fog beszélni, hogy az utcai művészet és a reklám manapság ugyanazokat a határokat feszegeti, és ugyanazokkal a problémákkal kell szembenéznie. Mennyiben tud együttműködni a két terület, van-e megosztanivalójuk egymással?
A MOFILM produkciós iroda The democratisation of content címmel szervez előadást arról, hogyan igazodhat a filmipar az úgynevezett multi-screen fogyasztói igényekhez. Több eset is példázza, hogy zenekarok, kiadók, produkciós cégek hogyan csináltak pénzt a nem hagyományos csatornákon keresztül. Az előadás meghívott vendégei között lesz Forest Whitaker színész és Brian Message, többek között a Radiohead és Faithless menedzsere is.
A Sapient Nitro interaktív ügynökség Global brands and global celebrities: who’s the smarter marketer? címmel szervez beszélgetést Omar Epps színésszel, a Dr. House egyik főszereplőjével. A téma az lesz, hogy a világszintű hírességek ugyanúgy márkának számítanak, mint maguk a márkák, és tevékenységükkel sokat tehetnek azért, hogy egy-egy új termék és szolgáltatás elterjedjen. Hogyan tanulhatnak a cégek a celebektől, hogy jobb marketingstratégiát alkossanak?
A Starcom alá tartozó TED Inspire me for the future címmel, fiatal kutatók részvételével szervez kerekasztal-beszélgetést, mit gondolnak a tudományról, művészetről, reklámokról. A sztárvendég Meklit Hadero énekes-dalszerző lesz.
Az LBi digitális ügynökség az online tartalomszolgáltatás győzelmét hirdeti a Content is killing the ad campaign című workshopjával. Branded entertainment ről szóló showcase-ek és prezentációk mutatják majd be, miért érdemes a nagy márkáknak a hagyományos digitális kampányokról átállni egy némileg izgalmasabb vonalra. A beszélgetésen a Misfits zenekar kliprendezője, Tom Harper, és James Young, a Sony globális marketingkommunikációs menedzsere vesz részt.