hirdetés
hirdetés

Blue Vision - a taxi hátsó ülésén

2008-07-23
A Blue Vision CabMedia márkanévvel LCD-s utazásinformációs hálózatot indított. A szolgáltatás prémium kategóriájú budapesti taxikban érhető el.

A CabMedia lényegében hasonló a Royal General Taxitelly szolgáltatásához azzal a különbséggel, hogy míg utóbbinál az utas érintőképernyős felületen egy internetes hírközpontban navigálhat, addig a CabMedia előre legyártott kisfilmekkel operál.

A rendszert eddig négy budapesti taxitársaság – Zóna Taxi, 6X6 Taxi, Főtaxi, Mini Mobil Taxi – flottájának 150 VIP és „A" kategóriájú autójában helyezték el. A Blue Vision a taxitársaságokkal végzett felmérése szerint diplomások, közép- és felsővezetők, illetve a hirdetők számára kiemelten fontos 20-39 éves korosztály érhető el.

Mezősi Tamás, a cég értékesítési és marketingvezetője a Kreatív kérdésére elmondta, hogy a hirdetőket direkt úton keresték meg egy demo műsorral, és meglehetősen nyitottnak mutatkoztak. A CabMedia felületét használó legjelentősebb hirdetők jelenleg a Szépművészeti Múzeum, a Café del Rio, illetve a Dream&Beauty 2000 reklám- és rendezvényügynökség. Mezősi elárulta még, hogy jelenleg is folytatnak tárgyalásokat médiaügynökségekkel.

A CabMedia koncepcióján a cég 2007 óta dolgozott, az elindulást fél év tervezés előzte meg. A vállalkozás tervei szerint a szolgáltatás egy év múlva már 1200 kiemelt kategóriájú taxiban lesz megtalálható. A beruházás összegéről, és az első évben elvárt bevételről Mezősi a tulajdonosok döntésére hivatkozva nem árult el információt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés