hirdetés
hirdetés

Bob Garfield - telitalálat

2007-06-21
Bejött Bob Garfield idei jóslata a reklámversenyen esélyeseit illetően. Az AdAge kritikusa szerint 2007 Grand Prix-ját az Ogilvy & Mather által a Dove-nak készített „Evolution” című viralszpotja „kaphatja, kell kapnia és kapja meg”. A filmet Cyber Grand Prix-val jutalmazták. A június 21-én délután közzétett reklámfilmes shortlistre Bob Garfield kedvencei közül mind felkerült.
Bob Garfield két Unilever-szpotot favorizált igazán az idei termésből. Elsőként említette meg a Dove viralszpotot - amely a cyber kategória nagydíjasa is lett - majd második legesélyesebbnek a Lux „Neon Girl” című filmjét tartotta írásában. A hirdetést a Santo Buenos Aires műhelyében készült. A reklámfesztivál legrangosabb kategóriájában csak június 23-án hirdetnek eredményt, így azt még nem lehet tudni, hogy a két Unilever-munkát elég jónak találja-e a zsűri a nagydíjhoz.

Az viszont már kiderült, hogy az AdAge éles tollú kritikusa hiba nélkül sorolta fel az oroszlánt érdemlő alkotásokat. Döntős lett a thaiföldi JEH United Smooth E face foam termékének nyolc szpotból álló tévékampánya, a Coca-Cola két szpotja, a „Happiness Factory” és a „Video Game”, valamint a Sony Bravia „Paint” című filmje.

Mindazonáltal Garfield szerint az utóbbi év tévéreklám-kínálata szánalmas volt: és ha a cannes-is zsűri szigorú lesz, akkor a díjátadó ceremóniák ugyancsak rövidek lesznek a fesztiválon.

Tófalvy Tamás
kultúrakutató, újságíró

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés