hirdetés
hirdetés
hirdetés

Borissza kreatívoknak való munka

Az Agrármarketing Centrum (AMC) meghirdette a Kreatív Online-on már korábban beharangozott „boros-tendert”, a kiíró imázsfilm-készítésre vár ajánlatokat. A jelentkezőknek legalább egy nettó 10 millió forint értékű referenciával kell rendelkeznie.
hirdetés

Október végén számoltunk be arról, hogy a Wines of Hungary arculati feladataira kiírt közbeszerzési eljárás után a témában újabb pályázati felhívások várhatók.

Az AMC a Tenders Electronic Daily-n (TED) most tette közzé a „propagandafilm gyártására” szóló gyorsított tárgyalásos tenderét, ami tulajdonképpen a magyar bor és borturizmus imázsfilmjeinek teljes körű elkészítésére szól a kreatívkoncepció kidolgozásával, valamint a kapcsolódó gyártási munkálatokkal együtt.

A kiíró a nyertestől angol és magyar nyelvű munkákat vár: egy hét-tíz perces, valamint két-három perces filmet a magyar bortermelésről és a fontosabb borvidékekről, de a megbízás részét képezi a 22 darab két-három perces borvidéki rövidfilm, amely az egyes borvidékekről és a jellegzetes termékeikről tájékoztat, valamint ezekből készülnek majd a 30 és 60 másodperces szpotok is. A tenderen meghirdetett további feladat a narráció nélküli ötperces zenésfilm és a bannerhirdetések. Az imázsfilm készítőjének egyébként a teljes nyersanyagot át kell adni korlátlan felhasználásra.

Az alkalmasság minimumkövetelménye egy darab legalább nettó tízmillió forint értékű teljesített pr-film készítési referencia, a kreatívcsapatnak pedig egy-egy fő rendezővel, szerkesztővel, gyártásvezetővel és operatőrrel kell rendelkezni.

Az eljáráson az összességében legelőnyösebb ajánlat nyer, az ajánlati ár súlyszáma negyven, míg azonos értékű (30-30), hogy a kreatívkoncepció mennyire eredeti és emlékezetes, illetve, hogy az mennyire illeszkedik a Nemzeti Bormarketing Programhoz.

Az ajánlatokat november 20-ig várják, az ajánlattételi felhívást négy nappal később küldik el a kiválasztottak számára.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés