Borsodi - sikert hozott a Borostyán és a Bivaly
2003-12-01
Az új termékek bevezetésével hat százalékkal növelte bevételeit a Borsodi Sörgyár a harmadik negyedév végére, a tavalyi év hasonló időszakához képest.
A 31,7 milliárd forintos forgalommal a vállalat sörpiaci részesedése meghaladja a 30 százalékot. Az első három negyedév eredményeihez nagyban hozzájárult, hogy a vállalat két saját fejlesztésű termékkel - a márciusban bemutatott Borostyánnal és a szeptemberben bevezetett Borsodi Bivallyal - jelent meg a piacon. A Borostyánból - amely a cég első hazai fejlesztésű prémium söre - bevezetése óta több mint 24 ezer hektolitert értékesített a vállalat.
Jelentősen javult a sörgyár értékesítése az alkoholmentes szegmensben is: a Stella Artois Non-Alcoholic eladása 49 százalékkal felülmúlta az előző év hasonló időszakát.
A vállalat annak ellenére ért el jó eredményt, hogy a forró nyári napokon sem nőtt az értékesített volumen oly mértékben a teljes sörpiacon, amennyire azt a szezon közepén sokan jósolták. Az év végére a Borsodi Sörgyár Rt. kétszámjegyű eredménynövekedést vár.
(forrás:
Kreatív Online)