hirdetés
hirdetés
hirdetés

Borsodi - sikert hozott a Borostyán és a Bivaly

Az új termékek bevezetésével hat százalékkal növelte bevételeit a Borsodi Sörgyár a harmadik negyedév végére, a tavalyi év hasonló időszakához képest.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
A 31,7 milliárd forintos forgalommal a vállalat sörpiaci részesedése meghaladja a 30 százalékot. Az első három negyedév eredményeihez nagyban hozzájárult, hogy a vállalat két saját fejlesztésű termékkel - a márciusban bemutatott Borostyánnal és a szeptemberben bevezetett Borsodi Bivallyal - jelent meg a piacon. A Borostyánból - amely a cég első hazai fejlesztésű prémium söre - bevezetése óta több mint 24 ezer hektolitert értékesített a vállalat.

Jelentősen javult a sörgyár értékesítése az alkoholmentes szegmensben is: a Stella Artois Non-Alcoholic eladása 49 százalékkal felülmúlta az előző év hasonló időszakát.

A vállalat annak ellenére ért el jó eredményt, hogy a forró nyári napokon sem nőtt az értékesített volumen oly mértékben a teljes sörpiacon, amennyire azt a szezon közepén sokan jósolták. Az év végére a Borsodi Sörgyár Rt. kétszámjegyű eredménynövekedést vár.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés