hirdetés
hirdetés
hirdetés

Borturizmus online kampány májusban

Az idei Borturizmus kampány tervezésére és szervezésére közbeszerzési eljárás keretében választotta ki a kivitelező ügynökséget a Magyar Bormarketing Kht.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A Havasi:live. koncepcióját találta a legjobbnak a Magyar Bormarketing Kht. így az ügynökség dolgozhat a szervezet kampányfeladatain, amelynek része egy  komplex, hosszú távon fenntartható és fejleszthető borturisztikai portál létrehozása, amely a szándékok szerint hozzájárul a hazai borturizmus élénkítéséhez.

A webfejlesztés során egy virtuális hazai borturisztikai központ készül útvonalkeresővel, szállás, étterem és kulturális programajánlóval, borturisztikai hírekkel, fórumokkal és közösségi funkciókkal. A www.borkaland.hu weblap segítségével napi, hétvégi, de akár több hetes bortúra is szervezhető majd.

A honlap indulását médiakampány segíti: online és print, valamint köztéri felületeken hívja fel a szervezet a lakosság figyelmét a site-ra . A felsoroltak nettó 50 millió forintos keretösszegből valósulnak meg idén májusban.

A kampány szervezésében a Kht. kommunikációs partnere a Magyar Turizmus, együttműködő partner pedig a Nyitott Pincék Szövetsége.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés