hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bővült az MRSZ ambient tagozata

Öt új taggal bővült az Ambient Média Tagozat az MRSZ-ben. Ezzel párhuzamosan felmérés készül az ambient felületek elfogadottságáról és hatékonyságáról.
hirdetés

Taxikban elhelyezett LCD-kel, nagyméretű molinókkal, bluetooth reklámokkal, reklámballonokkal és mozgó citylightokkal foglalkozik a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) ambient tagozatának öt új tagja. A 2008 tavasza óta működő tagozathoz csatlakozott most a CabMedia, a Molinó Reklám, a LandMedia, a Maxballoon és a Moving Board.

A tagozat célja az ambient eszközök megismertetése a hazai piaccal, és az ilyen médiumok mérhetővé és tervezhetővé tétele.

Az ambient reklámok elfogadottságáról és hatékonyságáról a Szonda Ipsos az első, augusztusi felmérés (ennek eredményéről itt írtunk) egy konkrét szeptemberi kampányt felmérve készít újabb kimutatást. A Postertest kutatás eredményét a Reklámszövetség sajtóközleménye szerint a közeljövőben publikálja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés