hirdetés
hirdetés
hirdetés

Brandchannel – a Google a legerősebb márka

A Google internetes keresőprogram, a PC-gyártó Apple, és a Coca-Cola a három legnépszerűbb márka a világon - áll az amerikai Brandchannel márkatanácsadó cég márkaszavazásának végeredményében.
hirdetés
A 2002-es toplistát a tanácsadó cég a szaklap előfizetőinek szavazatai alapján állította fel. A fogyasztók 15 százaléka a tavalyi márkaverseny negyedik helyezettjére, a Google internetes keresőprogramra adta le a voksát. A márkanév elterjedtségét talán az érzékelteti a legjobban, hogy az angolban egyre terjed a „to Google" ige a keresés egyfajta szinonimájaként.

A második helyre 14 százalékkal a tavalyi győztes, az Apple-brand került, a harmadik helyen a szavazatok 12 százalékával a Coca-Cola végzett. A kólagyártó márkaneve egyébként a BusinessWeek magazin és az Interbrand felmérésében évek óta az első helyen áll.

A toplista első tíz helyezettje között ötödikként az Ikea szerepel, a svéd céget a Nike sportszergyár, a Nokia mobiltelefon-készítő, illetve a BMW autógyár követi, és tizedik helyre a svéd Absolut került. Az európai márkaranglista legjobbja a finn Nokia, az IKEA, majd a BMW következik. A BMW Európában rögtön két márkanevet is a magáénak tudhat: a harmadik legnépszerűbb ugyanis a MINI kisautó lett, míg az anyacég, maga a BMW a negyedik helyen végzett.

(forrás: Figyelőnet)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés