hirdetés
hirdetés

BrandFestival - Arany Dió díj az év stratégiai gondolatáért

2008-07-15
Arany Dió néven az év leginnovatívabb stratégiai gondolatát elismerő díjat alapított a szeptemberben hatodszorra megrendezendő BrandFestival. A zsűri elnöke Alexander Brody lesz, előadóként pedig színpadra lép többek között Robin Cook író, Jeremy Clark, a Mediaedge:cia regionális vezetője és Csíkszentmihályi Mihály pszichológus is.
Arany, Ezüst és Bronz Dió díjat adnak majd át szeptemberben, a Visegrádon rendezendő 6. BrandFestivalon. A szervezők szerint a hiánypótló díj a legjobb stratégiai gondolatnak jár majd. A shortlistre a Marketing&Média által az 50 legbefolyásosabb médiaszemélyiség közé választott szakemberek ajánlhatnak munkákat. Ezek közül a Marketing&Média szerkesztőbizottsága válogat, a döntést pedig Alexander Brody, az egykor a Young&Rubicam-et és az Ogilvy-t vezető magyar származású reklámguru hozza meg.

A jelenleg írással foglalkozó Brody mellett több külföldről érkező vendéget is várnak a fesztiválra: Robin Cook bestseller-szerzőt, Jeremy Clarkot, a Mediaedge:cia regionális vezetőjét, Robert J. Aumann Nobel-díjas közgazdászt, a játékelmélet kutatóját, az ugyancsak Nobel-díjas Edmund S. Phelps-t, a gazdasági növekedés és az együttműködés összefüggéseinek kutatóját, illetve Csíkszentmihály Mihály pszichológust, a flow-elmélet magyar származású kidolgozóját.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés