hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bronzot nyert a Y&R Házhoz megy a mozija!

A promóciók és aktivációk kategóriában Bronz Oroszlánt nyert a Y&R Házhoz megy a mozija! megoldása, melyet a "Van valami furcsa és megmagyarázhatatlan" című film számára készített az ügynökség.

hirdetés
A Young & Rubicam most tette ki a Facebookra egy rövid videóval a hírt. Az alkotás még versenyben van a pr-kategóriában is Cannes-ban. A Gifszínházról egyelőre nincs hír. 

Sziasztok, a Házhoz megy a mozi épp most nyert egy bronz oroszlánt. Köszönjük a bizalmat a Cirko Filmnek.

Posted by Young & Rubicam Budapest on Monday, 22 June 2015

 

A promócióról készült esettanulmányt itt nézhetik meg:

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés