hirdetés
hirdetés
hirdetés

Budapest Rádió - választott

Lezárult a Budapest Rádió név- és logópályázata. Az ügynökségek, a kreatívszakemberek, valamint a rádióhallgatók két kategóriában küldhettek ötleteket, javaslatokat. Az új arculatot február elején ismerheti meg a nagyközönség.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
Rónai Egon, a Budapest Rádió ügyvezető igazgatója elmondta: a pályázatra összesen 71 névjavaslat érkezett, 42 az ügynökségi, 29 a hallgatói kategóriában. „December 28-án ült össze a Budapest Rádió és a Yo! Rádió vezetőiből és a rádiók kreatívszakembereiből álló csapat, hogy kiválasszuk az új nevet és logót. Nehéz feladat elé állítottuk a profi és amatőr ötletgazdákat, mert olyan nevet kerestünk, mely a régi hallgatókat is megtartja, de új hallgatóknak is felkelti a kíváncsiságát, és ránk kapcsolnak” - mondta az ügyvezető.

Az új nevet és arculatot február elején mutatják be a nagyközönségnek. A bevezetőkampányt az on-air kampány mellett online és print kampány kíséri, valamint a rádió egy hírportál beindításával is erősíteni akarja majd „az informatív szórakozás” rádiójának imázsát.

A Budapest Rádió azzal indokolta a névváltás szükségességét, hogy nyáron a Yo! Rádióval kötött együttműködése nyomán már nem csak a fővárosban és környékén fogható az adás egy része, hanem vidéken is. A két rádió nyár óta jelentkezik napközben közös műsorsávval. A Budapest Rádió olyan nevet akart, amely a közös és az egymástól független műsorsávokban is használható. A tervek szerint az új név alatt fut majd a közös sugárzású, vagyis a két rádió délelőtt fél kilenctől este fél hatig fogható műsora. A váltással azonban nem tűnne el a két médium régi neve, ugyanis a közös műsorokon kívül sugárzott önálló adás az új névvel kiegészített régi néven futna.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés