hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Budweiser 48 ezer autó eltüntetéséhez hasonlítja az újítását

A Budweiser bemutatta a logót, amit a megújuló energiával készített palackokra helyez majd. Más cégeknek is odaadná.

hirdetés

Az AB InBev tavaly márciusban bejelentette, hogy 2025-re minden egyes üveg sört megújuló energia használatával fognak gyártani. A vállalat elkezdett lépéseket tenni az ügyben: 2018 tavaszára az Egyesült Államokban minden forgalomba kerülő Budweiser sör megújuló villamosenergiával készül majd, melyet egy oklahomai szélerőmű biztosít, olvassuk.

A héten bemutatott logó, amelyet a Budweiser a 100%-ban megújuló energiával készített palackokra helyez majd, fekete-fehér designnal operál, és egy elemre hasonlít. Azonban sem az AB InBevre, sem a Budweiserre semmilyen utalást nem találunk rajta.

A Budweiser az AB InBev zászlóshajója, egyben a világ legnagyobb nemzetközi sörmárkája, nem véletlen, hogy ezt használja a megújuló energia program vezetésére. Így kívánnak több céget ösztönözni arra, hogy hasonló célokat tűzzenek ki, és hogy fogadják el az ezt reprezentáló új emblémát. Brian Perkins, a Budweiser globális marketingért felelős alelnöke épp azon dolgozik, hogy meggyőzze a nem kormányzati cégeket és egyéb vállalatokat, hogy tüntessék fel ők is a termékeiken az új logót és sajátítsák el azt a fenntartható energiapolitikát, ami mögötte van.

Perkins szerint a fogyasztók egyre tudatosabbak, tisztában vannak azzal, hogy a különböző vállalatoknak mekkora hatása van az éghajlatváltozásra: érdekli őket, hogy hogyan kezelik ezt a problémát a mindennapi üzleti gyakorlatukkal. És, bár ez minden bizonnyal a marketing szempontjából is fontos lépés, Perkins mégis elsősorban üzleti döntésként gondol rá.

A világon minden nap 41 millió üveg Budweiser sört értékesítenek – a vállalat szerint, ha a sörfúvási műveletek során áttérnek a megújuló villamos energiára, az körülbelül annyit fog számítani a környezetnek, mintha évente 48 ezer autót szednének le az utakról. Brian Perkins elmondta, hogy reményei szerint az új emblémának köszönhetően az átlagemberek is nap mint nap beszélni fognak a megújuló energia kérdéséről.

Kemény Gabriella
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés