hirdetés
hirdetés
Tudósítás Cannes-ból

Cannes - magyar kampányt díjaztak

2008-06-18
A cannes-i reklámfesztiválon megszületett az eddigi egyetlen magyar díj: cyber kategóriában bronz oroszlánt érdemelt ki SMS Bandi. Mint ismert, a Pannon Djuice almárkájának készített kampány koncepciója a Leo Burnett Budapesttől származik.
Bronz oroszlánt kapott a Djuice SMS Bandi site-ja a cannes-i reklámfesztivál cyber kategóriájában, a díjat este adják át. Magyarország több oroszlánra most nem számíthat, ugyanis SMS Bandin kívül négy magyar munka került shortlistre, ezek azonban nem kaptak díjat.

Mint ismert, rövidlistás lett a szintén Leo Burnettes Secret Jewel, amely a Procter & Gamble dezodormárkáját népszerűsítette, valamint az outdoor kategóriában bejutott három Ogilvys alkotás, a Mattel Matchbox márkájának készített Samuel&John, Stursky&Hutch és Batman&Robin című hirdetések.

A Kreatív Online korábban írt arról, hogy az SMS Bandi site egy Djuice tarifacsomagot hirdetett. Az aktivitás középpontjában SMS Bandi zenész állt, aki a neki küldött üzeneteket a nap nyolc órájában különböző zenei stílusokban elénekelte, a műsort pedig élőben lehetett követni az interneten.

A kampányban egyébként a Leo Burnetten kívül a Carnation is közreműködött, az online ügynökség a mobil és a web összekapcsolására építő kreatívkoncepció technológiai megvalósítását, valamint az online közvetítés biztosítását végezte.

Az SMS Bandit alakító Juhász Ottóval készült tavalyi beszélgetésünket elolvashatja itt.

A Leo Burnett SMS Bandival egy másik díjat is besöpört, a munka az Art Directors Club Europe versenyén is ezüstöt ért.

Cannesból bővebben, szubjektíven: kreativcannes.blogspot.com
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés