hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes - már két Grand Prix

Két nagydíjat már kihirdettek a cannes-i reklámfesztiválon: a santiagói OMD médiaügynökség chilei sörreklámja és az ausztrál Host ügynökség Virgin Atlantic DM-kampánya már Grand Prix-t nyert idén.
hirdetés
A chilei Crystal sörreklám médiatervezésének érdekessége az volt, hogy miközben filmek mentek a tévében, egyszer csak megjelent a képernyőn az ital, amit egyből reklám követett, elsőként a sör szpotja. Így például a Star Warst akkor szakították meg, amikor Luke Skywalker a kardjáért nyúl. A kard azonban már nem látszik, hiszen a következő kép a sör, ezért úgy tűnik, mintha a főhős valójában a Crystalért nyúlna. “Ez az egyik legzseniálisabb [product] placement, amivel valaha találkoztam” - mondta a médiazsűri elnöke, a MediaCom nemzetközi vezérigazgatója, Alexander Schmidt-Vogel.

A Virgin Atlantic nagydíjas DM-kampányában a készítők megteremtették a fiktív Warren figuráját, aki mindvégig központi szereplője maradt a humoros akciónak. “A humort ritkán használják a DM-ben, ráadásul ez a kampány minden pillanatban úgy használja a humort, hogy a fogyasztó előnyére váljon” - nyilatkozta az AdAge-nek Howard Draft, a Draft DM és promóciós ügynökség és a DM zsűri elnöke. A zsűri elnöke egyhangú döntéssel választotta nagydíjasnak a Host munkáját.

(forrás: Advertising Age)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés