hirdetés
hirdetés

Cannes Lions - az integrált ötleteket is díjazza

2006-11-16
Új díjat vezetnek be a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon, és a Titanium Lions Grand Prix-ért pályázók körét is kiterjesztik a verseny szervezői.
A fesztivál szervezői által bejelentett új díj az Integrated Lions nevet viseli majd. Az 54. Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztivált 2007 június 17-e és 23-e között rendezik majd meg. Jövőre a tévé-mozi, print, közterületi, interaktív, rádió, sales promóció kategóriák, valamint a legjobb média- és direkt marketing megoldások mellett az interaktív hirdetések is megküzdhetnek a Lions nagydíjért.
A három vagy több különböző médiát használó, vagy új ötleteket hasznosító integrált kampányok kerülhetnek be az Integrated Lions és a Titanium Grand Prix felé vezető út első, belépő szekciójába. A két kategória alkotásait egy zsűri bírálja majd el, a jelentkezőknek az együttes bírálati folyamat miatt nem kell külön bejelenteniük, hogy az integrált vagy a Titanium díjért indulnak.
A rövidlista kialakítása után a zsűri megjelöli az Integrated Campaign Lions nyerteseit, egy Integrated Grand Prix nagydíjast, továbbá a lehetséges Titanium Lions és a Titanium Grand Prix esélyeseket.
A Titanium nagydíj továbbra is az előremutató, az iparágat megreformáló ötletekért jár majd, azzal a különbséggel, hogy 2007-től már az integrált kampányok is indulhatnak az érte folyó küzdelemben.
Az Integrated Lions és a Titanium Lions nagydíjakat 2007 június 23-án adják át a cannes-i fesztivál zárógáláján.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés