hirdetés
hirdetés

Cannes Lions - Garfield ismét jósolt

2007-06-13
Az idei cannes-i fesztiválon egy szappanreklám arathat abszolút győzelmet, és állhat a dobogó legmagasabb szintjére. És a másodikra, valamint a harmadikra is - írja Bob Garfield az Advertising Age-ben.
Bob Garfield, az Advertising Age kritikusa szerint a jövő héten kezdődő cannes-i reklámfesztiválon kétségkívül egy szappaneladást célzó kampány kerül az első három helyre.

A Cannes 2007 Grand Prix-ját az Ogilvy & Mather által a Dove-nak készített „Evolution” című szpotja „kaphatja, kell kapnia és kapja meg”- fogalmazott a kritikus, aki szerint ennek két oka van: egyfelől a szpot technikai kivitelezése miatt: a filmben egy átlagosnak beállított női arcot alakítanak át egy plakáton megjelenő ideál-arccá, mindezt bő fél percbe sűrítve.

Másfelől a Magyarországon is ismert „kampány a valódi szépségért” keretében elindított szpot azért is fontos Garfield szerint, mert a médiatrendekhez igazodva, eredetileg is online terjesztésre készült.

Bár a Grand Prix-ra pályázhat még például a Coca-Cola két szpotja, a „Happiness Factory” és a „Video Game”,  valamint a Sony Bravia „Balls” című filmje, mégis egy másik szappangyártó, a Lux „Neon Girl” című, a Santo, Buenos Aires által készített reklámja az igazán esélyes a második legjobb produkció díjára - véli Bob Garfield.

A harmadikra pedig a nálunk kevéssé ismert thaiföldi JEH United Smooth E face foam nevű termékének nyolc szpotból álló kampánya aspirálhat.

Mindazonáltal Garfield szerint az utóbbi év tévéreklám-kínálata szánalmas volt: és ha a cannes-is zsűri is szigorú lesz, akkor a díjátadó ceremóniák ugyancsak rövidek lesznek a fesztiválon.
(forrás: AdAge)
hirdetés
hirdetés