hirdetés
hirdetés

Cannes Lions - Tsuneo Watanabe az év médiaszemélyisége

2007-06-04
Megnevezték a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál „Media Person of the Year 2007” címet elnyerő személyiségét. Az elismerésben idén Tsuneo Watanabe, a japán Yomiuri Shimbun Holdings elnöke részesül.
A 81 éves Tsuneo Watanabe veheti át az idei Cannes-i reklámfesztiválon az „év médiaszemélyisége” kitüntetést. Az indoklás szerint Tsuneo a Yomiuri Shimbun Holdings kiterjedt és sikeres tevékenységének elismeréseként kapja a díjat.

A holding a média számos területén jelen van, újságokat, magazinokat és könyveket ad ki, ezen felül televíziós, rádiós filmes produkciókat gyárt, és utazási irodát, üzleti iskolát is üzemeltet. A Yomiuri Shimbun Holdings adja ki továbbá a 133 éves Yomiuri Shimbun napilapot, amely mintegy 14 milliós példányszámával jelenleg a világ legtöbb példányban kiadott sajtóterméke.

Tsuneo Watanabe a Tokioi Egyetemen tanult filozófiát, majd 1950-ben csatlakozott aYomiuri Shimbunhoz, ahol politikai publicistaként működött 1952-től 1968-ig. 1977-től mint ügyvezető igazgató-helyettes, majd 1980-tól ügyvezetőként dolgozott a cégnél, több más beosztása mellett, majd 1991-től a Yomiuri Shinbun elnöke és főszerkesztőjeként tevékenykedett.

A díjat a Press és Cyber Lions Awards díjátadó estéjén, június 20-ikán adják át a Tsuneo Watanabénak, a cannes-i fesztiválpalotában.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés